niedziela, 9 lutego 2014

O mnie - Początki są najtrudniejsze ...

Hej Wam ;)
Jestem Natalia . Mam 14 lat . Mieszkam w Andrychowie okolice Wadowic :) Lubię grać w siatkówkę , biegać i kocham motory <3 . Uwielbiam lato i wakacje - wspólne chwile z Karoliną ( jest to moja kuzynka - kochana i piękna 15-latka ;) ) . Mam bardzo duże poczucie humoru , Jestem odważna i nie boję się nawiązywać nowych znajomości .
Mój blog będzie o wszystkim i o niczym ;) Posty będę dodawać kiedy tylko tylko będę miała czas i pomysł ;3
Zapraszam Was do odwiedzania mojego profilu ;) Mam nadzieję , że Wam się spodoba .

22 komentarze:

  1. Super wygląd :D
    Powodzenia w blogowaniu, ślicznotko :P

    too-young-and-too-old.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu ! A tak w ogóle to ładny wygląd bloga :)

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mamy tyle samo lat :))
    zapraszam do mnie też zaczynam :)
    l0ve-fever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna się bardzo fajnie! Czekam na kolejny post ;3

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki , liczę że będziesz mnie obserwować i komentować ;)

      Usuń
  6. Ciekawie się zapowiada, gdyż jesteś troszkę inna niż reszta bloggerek, zaciekawiło mnie to i będę tu wpadać.
    Mam tylko jedną małą uwagę, proszę przez znakami interpunkcyjnymi nie pisz spacji, dziękuje.

    Obserwuję
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny wygląd bloga ;) powodzenia w blogowaniu ;)

    Obserwujemy?- napisz u mnie ;)
    blondynka-przedstawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia Natalio! :) na pewno wpadnę jeszcze poczytać nowe posty i zobaczyć jak Ci idzie blogowanie,też dopiero zaczynam :D

    www.sweet-beauty-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przejrzałam kilka postów i muszę napisać, że bardzo podoba mi się twój blog, widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę. Z chęcią będę tu zaglądać ; )

    Bardzo proszę o klikanie w baner firmy persunmall i linki w ostatnim poście. To wiele dla mnie znaczy. Liczę na to, że mi pomożesz :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochasz motory ? mmm :D to ciekawie się zapowiada !

    Zapraszam!
    http://layla-and-layla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :)
    Zapraszam: http://niebieskiandmietowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Działaj, pisz - będzie dobrze! :)

    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com -> nowy post
    (wpadnij, a może nawet zaobserwuj, jeśli się spodoba!)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam osoby z pasją c: Powodzenia ;**

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjecia, bardzo mi sie podobają! Widzę, ze dużo uczucia wkładasz w ten blog, świetnie Ci to wychodzi! ;]]

    Obserwuję i liczę na to samo, oczywiście jeżeli Ci się u mnie spodoba. Zapraszam: tami-taami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w blogowaniu! Początki są bardzo trudne, wiem z własnego doświadczenia ;)
    No to może na miły początek obserwujemy? Ja już, czekam na rewanż :*
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Powodzenia w dalszym blogowaniu! Coś czuję, że będę tu częściej zaglądać :) Twój blog spodobał mi się. Ja już obserwuję, pozdrawiam <3
    http://wiskawiska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń