niedziela, 16 lutego 2014

Jutro szkoła co oznacza- nauka ;c

Witam Was ;)
Na początek chciałabym was bardzo przeprosić , że tak długo mnie nie było ;c
Niestety nie mogłam , bo laptop mi coś szwankował ..


Chciałabym Wam dać mój przepis na naukę - szybką i skuteczną ;d
Ponieważ ja mam duży problem z zapamiętywaniem informacji z zeszytu, moja rada jest prosta ;)

Na początku przepisujemy najważniejsze informacje z zeszytu/ podręcznika na kartkę .
Podkreślamy markerami ważne informacje aby było przejrzyściej i łatwiej ;)
Czytamy je kilkakrotnie . Na drugiej kartce piszemy ilość podpunktów których trzeba się nauczyć , następnie obok nich plusiki ( jeśli to umiemy ) lub minusiki ( jeśli dana informacja nie weszła nam do głowy) .
Jeżeli informacja nie chce nam się zapamiętać , mam też drugi sposób . Zaczynam to rysować .
Po prostu. Piszę zdanie , a nad danym wyrazem obrazek związany z nim . Potem ucząc się go przypominam sobie obrazki , które były narysowane po kolei ;)

Jeżeli mamy inne problemy , możemy pouczyć się z kolegą/ koleżanką :) Może oni nam coś pomogą , a przy okazji można się pośmiać:) Bo we dwoje zawsze razniej niż samemu ;3



Myślę , że wam pomogłam .
Bardzo proszę o komentarze ;)
Odezwę się niebawem ;*

16 komentarzy:

  1. Napisałaś u mnie na blogu, że obserwujesz a nie obserwujesz :( :( :_(
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam Cię obserwować , bo coś się zepsuło . Ale nie masz się czym martwić , bo mam cię w zakładkach <33

      Usuń
  2. Daj linka do siebie , to jak najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne rady bo z tą nauką to bywa różnie, podoba mi się pomysł z rysowaniem obrazków :)
    Śliczny design, bardzo fajny blog :)
    Jeśli masz ochotę może wspolna obserwacja?
    Miłego wieczoru :)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko świetnie, ale Ty i sposoby na skuteczną naukę? :>
    Super! ;*

    too-young-and-too-old.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę się uczyć ze znajomymi :P.Od razu wszyscy dostalibyśmy pały XD'
    Super post i zdjęcia! :))
    ✿Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿

    Będzie mi baardzo miło! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pomysły na naukę ;)
    Obserwuję

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł :-)

    http://laffeyaffey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomysly, mam bardzo podobne, mialam taki post kilka dni temu. :3 Zaobserwowalam bloga, moze wpadniesz do mnie? :) http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, godzien obserwacji i odwiedzin! Na pewno będę teraz wpadała częściej! :)
    Zapraszam na mój konkurs, do wygrania Air Max :)
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ferie! :D Fajny post :)

    http://l0vetight.blogspot.com/ | zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najczesciej przepisuje wlasnie na kartke, bo nie umiem sie uczyc z podrecznika czy zeszytu. Ale to z podkreslaniem lub zamalowywaniem na kolorowo jest dobry ;)

    http://to-wlasnie-ja-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki sam sposób na naukę , przepisanie na kartkę i markerem zaznaczanie :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, tak, tak. Poprosiłam wczoraj kolegę, żeby wytłumaczył mi matematykę. Męczył się dobrą godzinę, wszystko zrozumiałam, okej, nawet był ze mnie dumny. Okazało się, że zamiast 3 działu wytłumaczył mi 4...

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ten pomysł z rysowaniem, na pewno wypróbuję, jak wrócę do szkoły, bo teraz mam ferie :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń